Monday, April 02, 2012

The Ending.

Assalamualaikum.

I thought I'll never type on the blog again but I was wrong. I was thought that this is my blog, so it's up to me. Hell yeah :D So dah lama nak cerita about life at my college. Awesome moment and memories I left behind :')



Banyak kita dah belajar kat sini, mostly of course pasal kawan. Ada kawan makan kawan, kawan cakap2 belakang, kawan yg sangat baik , kawan bertalam-talam muka , kawan yang suka tolong kawan, kawan yang suka gossip2, and kawan yang sangat2 baik. Huhu.

Memang kita admit kita tak ramai kawan time kat Pilah ni sbb kita tak reti nak make friends. Maybe sbb tak dapat plkn. haha. So mcm x reti bergaul sangat. Kita suka buat hal sendiri, maybe sebab tu jugak faktor yg orang kacau and ckp tak baik pasal kita. Hew2.

Mostly kawan kita dari housemate, roommate and classmate. And sangat terharu bila ramai yang cam, perasan and kenal kita even-though kita tak kenal or perasan diorang. Haa sorry sangat. nampak tak kita ni memang jalan pun tak pandang orang. Sebab tu orang pandang kita tak perasan smpai orang tu say hai. Kalau dah say hai mmg kita akan hai balik ^^v

Overall kita okay je dengan semua budak Pilah sbb diorang baik and helpful. Ada time tu kita xde coins kat, sorang junior ni baik hati pergi masuk bilik dia and tukarkan coins dgn kita. :') And kalau ada yang kita gaduh2 tu mmg kita tak suka orang cari pasal dgn kita and mostly diorang adalah orang yang ada geng2 sendiri sebab bukan kita je tak senang dgn perangai diorang, student2 lain pun sama.

Okay close story. Tu diorang punya pasal yang penting, Allah selalu bersama dengan orang2 yg benar :)

And talks about the subjects., kita rasa kita mcm kurang perform untuk subject science. Padahal kita amik tu kan. Pelik sgt and I'm soo afraid if kita amik course yg salah. Tp insya Allah , Allah akan tolong :) Sebab so far, kita tengok performance on subjects kan, susah btl subjects science ni nk dapat A. Kalau programming (CSC) dapat A je utk CSC 1 and CSC 2.



Just sekarang ni tunggu utk the best result lah untuk semester yg terakhir ni. Sangat cuak sampai mimpi,sup>2 . Semua kawan kita feel the same. Aha. especially Sophie, mimpi bukan-bukan. haha. haraplah takde yang sangkut. Serious takde hati nak amik another paper yang fail. Nak grad on time! Apa-apa pun kita doa untuk semua kawan-kawan UiTM and uitm lain jugak , all the best utk result korang. Pray a lot. :)

xoxo;fafa

No comments:

Post a Comment

Someone's talking.