Tuesday, July 26, 2011

Dinner Diploma Science Course. (Scisis)


Again for this topic. Okay before ni memang I ade cakap I willl go to the Melaka trip with my club and x pergi dinner DIS. Yelah, mcm berbelah bahagi nak pergi trip to melaka or that dinner. Melaka mcm best and that dinner mcm JUST ONCE. yelah, bila lagi da lah next sem is my last-sem. 

So dengan ketidak-maluan, I cakap balik kat sini yang I pergi that dinner. SAYA PERGI DINNER DIS. I know I mcm ntah ape2 dulu cakap xnak pergi and akan pergi trip and enjoy kat melaka but well, my jealousy xdpt dibendung so I decide utk tanya ada lagi x meja kosong utk dinner tu. alahaiii, maybe dah nasib and it's my luck, there's still a place. So, I put my name on it la .

Well, it was just now and I got the invitation card for that dinner. od course I can't wait to go. And thanks to Ira sebab she'll follow me. xoxo





Tiba2 rasa bersalah sebab nampak Ira seems like nak pergi melaka tu tp dye kata x kisah. tapi kalau ke melaka of course macam rm100++ and that dinner, dapat pkai lawa2, sejup2 and ctk2 and makan byk for only rm30. hmm.. Insya Allah mungkin ini kepuasan hati yang Allah nak beri dari hari tu. I hope, we both will enjoy on that night even me and Ira had to seat at the table full of unknown people.
love;fafa